2009-05-17

pest eller kolera

söndagar brukar vara mina favorit dagar.. sista dagen på veckan.. man är trött.. behöver inte göra speciellt mycket.. det brukar kännas okej att sova länge, ligga still och inte göra någonting.. men idag.. slipa på modell eller skriva kommunikationsplan.. känns som pest eller kolera.. haha.. har iallafall börjat skriva på kommunikationsplanen.. men när man har mycket att göra så känns det roligare och intressantare än länge att ligga i eriks säng och titta på när han spelar tv-spel.. men jag har iallafall börjat.. och om en stund ska jag dra vidare mot skolan.. slipa lite på modellen och hjälpa frida och tilda om det behövs.. och om jag kan.. haha.. längtar till dess man inte har så många måsten.. typ sommarlov.. såg eurovision song contest igår tillsammans med plutti och erik.. eller erik gav upp strax efter sverige hade sjungit.. påstod att hans sclager dos blev för hög.. jag korkade upp det mousserande vinet i förhoppning om att schlagern skulle verka bättre då.. men.. tyvärr inte.. värt ett försök.. tycker iallafall att rätt låt vann.. men jag är väl påverkad av pappa som älskat den här låten i flera veckor och spelat och sjungit den högt när jag varit hemma och hälsat på.. fortsatt trevlig söndag.. puss och kram L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar