2009-05-16

lördag..

energinivån är helt annorlunda jämfört med igår.. låg verkligen i fosterställning hela eftermiddagen.. sov.. tittade på tv och låg och tittade i taket en stund.. sen sov jag genom filmerna.. pride och the rookie.. erik vågade inte ens bråka med mig när jag somnade. annars brukar inte han vara så förtjust i att jag somnar utan brukar peka på mig till dess jag sätter mig upp.. men inte igår.. han förstod nog att jag behövde sova.. och helst mellan honom och plutti.. idag har jag varit och handlat.. och städat.. erik och plutti har lagt trall på vår balkong.. så nu är den superfin.. ska bli kul när våra möbler kommer nästa helg.. :) ikväll blir det lasagne och sen eurovision song contest.. champagnen ligger på kylning.. frågan är om man kan räkna med att sverige vinner eller om man ska korka upp ändå.. puss och kram L.

1 kommentar:

  1. Vad roligt att höra att du mår bättre och att du fick sova för du lät jätte trött, igår när jag ringde:)

    SvaraRadera