2009-05-13

innervarvet på bullarna..

så är man åter i eskilstuna.. det var verkligen skönt att vara hemma.. även om jag bara var hemma i 24 timmar så känns det bra att varit där.. jag har kramat mina kusiner och mina morbröder.. mia.. mamma.. pappa och mina systrar.. känns inte bra.. men bättre.. var förbi och hämtade upp erik i skolan när jag kom tillbaka.. behövde honom verkligen.. sen hade jag turen som dessutom fick träffa plutti, vivi, robin, tilda och frida och kramat de också.. gick förbi ica och köpte kvällsmat.. stenugnsbakat olivbröd och alldeles för dyr skinka.. men fasen va gott det var.. yummie! sen toppade vi kvällen med att äta bullar i eriks säng.. men bara innervarvet.. det är ju det man vill åt.. och titta på film.. mysigt.. idag banken imorse tillsammans med robin och helena.. som är avgående ordförande och kassör.. så nu har jag tagit fullmakten till ingolfskonto.. i eftermiddag är det styrelsemöte och sen blir det helkväll i verkstaden.. roar sig kungligt.. känns iallafall bra att veta att ingemar hade älskat att se mig i verkstan och inte minst min färdiga produkt i slutändan.. jag ska göra mitt bästa så han verkligen hade kunnat vara stolt.. puss och kram L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar