2009-05-27

jobbig bilfärd..

vad är det med mig och syrran och köra bil från etuna till uddevalla.. två gånger i rad har det varit jobbigt.. på riktigt.. inga problem att köra.. inte alls.. men fan för att komma hem till jobbigheter.. nu får det bli ändring.. produkten är efter diverse missöden ganska klar.. ska monteras ihop på torsdag när jag kommer upp.. hade tänkt åka upp så jag var uppe på kvällen.. blir kanske inte så ändå.. snarare så att jag är där vid lunch.. en hel del som behöver fixas är jag rädd.. morgondagen kommer blir helveteslik.. satt och grinade runt köksbordet och drack te bara mamma gick igenom schemat för hur begravningen och allt kommer se ut.. usch.. det kommer verkligen bli en tung dag.. mycket tårar.. men det känns som om det kommer bli fint och värdigt.. och väldigt ingemar.. och att avsluta med räkmacka och en kall öl känns så ingemar det bara kan bli.. han hade älskat det.. :) så nu ska jag försöka sova så man orkar med morgondagen.. puss och kram L.

1 kommentar: