2009-05-15

fosterställning..

blev uppe alldeles för länge igår.. blir ju lätt så när man vänder på dygnet. fick gjort semiotiken och sen när killarna började med hemtentan så lagade jag middag.. och sen drack vi vin till maten.. och sen lite vin till.. och sen någon shot på det.. tillräckligt iallafall för att känna av det idag.. försökte hjälpa killarna med sina hemtentor.. sen gick jag tillslut och la mig.. orkade upp i tid för att gå till skolan imorse.. men fick inte gjort så mycket vettigt.. fick iallafall pratat med ragnar så han vet att jag inte kommer på skissredovisningen 28 maj.. och så fixade han så jag slipper redovisa min produkt inför klassen 29 maj utan bara behöver vara där och lämna in min.. vilket känns skönt.. pallar fan inte att försöka sälja in något koncept nu.. har ingen ork.. pallar inte.. känner mig totalt omotiverad.. idag är ingen bra dag.. är trött efter fräsningen här om natten och känner med ledsen och less.. ska inta fosterställning och gå och lägga mig en stund tror jag.. det erbjuds filmvisning i eriks rum.. låter som en plan! :) trevlig helg. puss och kram L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar