2009-05-14

kärlekshistorian fortsätter..

jag och roland har beslutat oss för att försöka igen.. eller snarare jag.. jag menar roland står ju snällt i ett hörn mest hela tiden.. klockan är 04 och jag, erik och plutti befinner oss fortfarande i skolan.. fräser, spacklar, slipar.. oj oj oj.. visst blir ni avis..!? :) nej nu ska jag återgå till slipandet.. dagen har faktiskt varit dräglig.. första på ett tag.. skönt.. men jag har tror fortfarande inte jag insett vad som hänt och att ingemar faktiskt är borta.. men den insikten kommer väl så småning om.. vet inte vad jag skulle göra utan alla mina vänner just nu.. både de långt borta och de nära.. :) älskar er! puss och kram L.

1 kommentar:

  1. Vännen, det kommer ta ett tag att inse att han är borta, men tillslut slutar man vara ledsen och då kan man tänka på alla glada minnen man har tillsammans!! Jag tänker nu ofta på pappa och ler, förrut log jag inte, utan bara gråt. Men nu kan jag le! Det kommer du också kunna göra, så småningom!

    Ta hand om dig!
    Varm kram

    SvaraRadera