2010-12-06

6 – Mina drömmar

vad jag drömmer om.. hmm.. svårt.. något jag så sällan sätter ord på.. nyttigt att fundera på så klart.. men svårt.. ja riktigt svårt.. but here we go..

*jag drömmer om att klara av studierna och komma härifrån med huvudet högt och förhoppningsvis också känna mig kompetent..
*jag drömmer om att träffa någon som gör mig alldeles knäsvag! som får mig att skina upp när han kommer in i rummet! och som jag inte kan tänka mig att leva utan..
*jag drömmer om att så småningom längta efter bebisar..
*och om att faktiskt kunna få barn.. något som inte är alla förunnat..
*jag drömmer om ett spännande liv.. fullt med fart och fläkt.. fullt med massa goda vänner och familj, resande och om ynnesten att få bli gammal och klok.. och frisk så klart!
*jag drömmer också om att jag även fortsättningsvis kommer kunna se det som är bra med livet.. att jag kan se allt de vackra runt omkring mig.. hur gräset ändrar färg på våren, hur skogen luktar när det regnat och hur det är att en augustidag ligga på en solvarm klippa i bohuslän!


men nu närmast drömmer jag om en god natts sömn..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar