2010-06-14

packa..

hunnit ligga still.. tittat upp i taket. streamat tv-serier. tvättat. städat. packat. och nu tagit mig hem till mamma och pappa i uddevalla.

men angående att packa.. är jag den enda som tycker det är jobbigt.. gär väl an när man ska vara borta en helg.. men en sommar.. vilket gör att jag drar ut på det.. och packandet som tar en timme.. max två istället tar en hel dag.. tror jag verkligen att jag glömmer färre saker om jag skjuter upp det?! skulle inte tro det. saker jag kommit på att jag glömt än så länge:

*kjolar.. inte en enda kjol har jag fått med mig..

hann vara hemma i typ en timme innan det var dags att samla in truppen och bege sig till kusinerna.. väl där fixade vi pizza och bakade bullar innan vi satte oss ner och spelade två partier med gammelgäddan.. ett brädspel som jag verkar vara den enda av kusinskaran som undkommit i alla dessa år.. men nu kom jag inte undan längre.. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar