2010-06-18

kärleken..

har haft några urgoa dagar sen jag kom till uddevalla.. solat i dagarna tre.. legat på en klippa vid havet och läst min bok.. lyssnat på gamla sommarprat. druckit elva-kaffe med mormor och morfar. bakat bullar och spelat gammelgäddan hos kusinerna på bjelkebo. träffat emelie och kramat henne.. och där var det helt plötsligt en mage i vägen.. en mage som kommer fortsätta växa ett tag framöver. sen dök ode upp för svensexa, så vi hann med en sommar preview med skitsnack och kaffedrickande på altanen på lindesnäs..

efter räkmackor som sköljdes ner med vitt vin så ägnade jag kvällen framför tv:n och bevittnade hyllningskonserten på ettan.. ett konstaterande om att sarah dawn finer skulle kunna ha en av sveriges bästa röster och att hon nog är min favoritsångerska gjordes.. och frågan om man någonsin kommer hamna där själv väckdes.. kommer man träffa någon man vill dela resten av sitt liv med? kommer man hitta någon som, kanske inte älskar, men iallafall står ut med alla ens brister? time will tell!

nu sängdags. imorgon ska jag börja dagen med loppisbesök tillsammans med lisa.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar