2010-03-09

rött kort frida?

inte ens ett gult har jag fått.. måste ha kommit bort på vägen mellan karlstad och etuna.. eller var det så länge sen jag uppdaterade att frida kanske glömt bort att jag bloggar :P

ett tag sen var det onekligen.. så ett gult kort får jag ta..

plugg plugg plugg är vad som står på schemat.. och en ewg helg har också hunnits med.. och att bli målsägande i en rättegång som går av stapeln på torsdag.. så en hel del har jag väl hunnit med trots allt.. good job lina!

köpt tågbiljett för hemfärd över påsk.. råångest över att jag missar fyra dagar med lektioner.. men vet samtidigt att är det någon vecka man kan vara borta så är det kursstartsveckan.. jaja.. det får gå helt enkelt..

puss på er.. och håll tummarna för att torsdagen i tingsrätten går bra..

just det.. anledningen till bilden.. soppa och gramhamsbullar var vad som bjöds på i bjelkenäs-almers hemmet ikväll.. ibland pallar man..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar