2010-03-15

högvarv.. dubbelt upp!

fan.. matte imorse.. gick väl inte så bra som jag hade önskat.. blir inget g där inte.. om den inte ligger underst i högen som lars går igenom samtidigt som han dricker en hel flaska whiskey.. och man behöver ju inte ha läst matte diskret för att förstå att den sannorlikheten är ytterst liten.. extremt liten.. ja.. enough said.. :)

imorgon och på onsdag är det högvarv.. mdhs arbetsmarknadsmässa.. och jag ska jobba.. inte riktigt vad jag har tid för så här i tentatider.. men vad gör man.. :) a man got to do what a man got to do!

så nu lägger vi in en högre växel.. (funderar på hur många växlar jag har.. känns som att jag snart får reda på det..)

peace out känns som lämlig avslutning.. :P

PEACE OUT MOTHER FUCKERS! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar