2010-01-28

snö..

jag börjar fan bli trött på det där vita.. eller nja.. det var väl en sanning med modifikation.. det jag hatar är att behöva pulsa på trottoarerna.. ville jag pulsa i snön så hade jag valt skogen.. en åker.. vad som helst.. men inte gångbanor.. fett jobbigt när man dessutom har träningsvärk.. men ljust och fint blir det.. positivt tänkande.. :)

var på stand up igår.. thomas järvheden var det som var huvudakt.. han var grym.. men roligast att se var nog johan.. johan som underhöll oss varje fredag från ettan till sexan när det var dags för roliga timmen.. nu stod han där och skämtade.. igen.. men med lite större publik.. haha.. och mina vänner som var där kommer garanterat aldrig våga komma och hälsa på i uddevalla efter allt han hade att säga.. :)

nu väntar sängen..

imorgon. mer grupparbete. beräknar och dimensionerar en travers.. very exciting! YES! sen åttiotalsfest.. och på lördagmorgon sätter jag mig på tåget för att dra till djurö.. dags för sveriges ingenjörs weekend.. kan inte klaga! :D

god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar