2010-01-04

både ock..

dålig uppdatering.. JAG VET!

men nu har jag packat ihop mitt liv här hemma hos mamma och pappa och elsa för den här gången och drar hem till etuna.. ja det är nog faktiskt så att etuna är hem.. iallafall just nu..

har varit skönt att vara på västkusten.. och har längtat till etuna.. men nu när det närmar sig så är jag inte så säker på det längre.. fyra dagars intensivt pluggande till två tentor som det känns som jag lika gärna skulle kunna skita i.. haha.. vilket skämt.. och varför har jag inte pluggat mer under "lovet"?

jobbigt att lämna vännerna här, som man när man träffar dem, inser att man saknar i sin vardag.. jobbigt att lämna mormor som ligger i en sjukhussäng och inte vill annat än att komma hem medan alla andra inser att det aldrig skulle funka. och elsa som precis vant sig vid att slåss om sista chokladbiten igen.. haha

.. så nu åter till verkligheten och de jag saknat på östkusten.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar