2010-01-18

på resande fot..

åre byttes på fredagkvällen mot weekend hos brita i östersund. såg "i'm not there".. och kan tyvärr inte rekommendera den.. slopa den och satsa på något annat istället.. hann med alldeles för många avsnitt av paradise hotel.. danska paradise hotel.. det är tydligen bättre än svenska.. och för någon som aldrig riktigt sett det så var det ju spännande.. och inte tog det lång tid innan man var fast, hade koll på namn och vem som hade varit med vem.. irriterande lätt är jag rädd! det är ju så man skäms..

frukost hos britas föräldrar och en tur på stan.. god lunch.. utanför bibblan stod det en spark fastlåst.. haha.. få platser jag varit på där det används som färdmedel.. vi hann med förfest tillsammans med hennes studiekamrater.. psykologer ska de bli är det meningen.. en rolig bunt.. och sen var det besök på plaza som gällde.. klamydiagrottan besöktes.. haha.. vilket ställe..(not till mig själv.. att som full 40-åring hänga på dansgolvet raggandes på småkillar är bara tragiskt..)

gårdagen bestod mest i resande.. lyckades dessutom hitta mitt bittra jag lagom till att jag steg innanför ytterrdörren hemma på bellmansplan.. honey i'm home!

nu blir det fest.. ovvefest..

1 kommentar:

  1. Lina ser pradise hotel ? Vad händer med världen?!!!!!!!!!

    SvaraRadera