2009-11-19

SMILE..

tilda och vivi fick var sin varning av frida.. gult kort.. pga dåligt med uppdateringar av bloggen.. hon missade mig i sin iver tror jag.. för jag hade nog förtjänat om inte ett rött kort så åtminstone ett gult.. så jag tänkte föregå frida!

hatar virus.. hatar datavirus..(men älskar erik som fixat det åt mig.. hoppas jag.. windows sju har jag fått också.. nice!) hatar virus som gör att nära och kära känner sig allmänt risiga i perioder.. och jag hatar baconsjukan och de beslut man borde ta rörande detta virus.. fy fan..

men jag ler för jag har klarat alla tre tentor den här hösten.. YIPPIE! eller för att citera tildish "NANANANA"! haha..

imorgon blir det hållf med göran på morgonen.. och sen lite hållfberäkningar.. inlämning som ska in på tisdag.. tilda tyckte att hennes godkända tenta peppade henne till fortsätta prestera i hållfen.. hoppas på att den ska ha samma inverkan på mig! :) sen ska jag ta helg. få ordning på datorn. ladda batterierna. och göra kroppkakor tillsammans med erik.

so long..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar