2009-11-01

halloween..

tentaperiod över. puuh! och jag överlevde även denna.. inte illa.. resultatet?.. ja den som väntar på något gott..

i fredags blev det en sväng till vivi.. drack lite vin och snackade skit..

igår kom neas föräldrar på besök och så även susanne.. eriks mamma.. så det blev lunch på stan och sen var vi en tur på tuna park innan vi åkte hem och fixade kostymerna inför kvällen.. erik och fredrik hade köpt röda linser.. skitläskigt.. jag hjälpte de att sätta i de.. och när jag skulle hjälpa erik med hans andra öga så slutade det med att han fick blunda på det öget som jag redan satt i en lins i.. kunde inte koncentrera mig.. riktigt läskigt.. :)

idag.. amerikanska pannkakor till frukost.. och nu slappar vi i soffan.. lägger upp kort från gårdagen och tar det lugnt..

love, L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar