2009-06-22

uppdateringar..

jobb igår.. sen promenad hem samtidigt som jag ringde runt för några uppdateringar av helgen.. hann med frida, tilda, kalle och agnes.. sen var jag hemma! :) kvällen var lugn.. dissade nea när hon ringde för jag och mamma hade precis börjat kolla på tolken på trean.. sorry! idag.. intog horisontellt läge på altanen och fortsatte där mina uppdateringar.. vivi och nea.. :D så nu har jag lite koll på vad mina tjejer gjort under helgen.. på eftermiddagen blev det hurtpromenad med maria innan vi stack hem för att duscha och sätta oss i bilen.. plockade upp emelie på vägen och sen fortsatte vi till snäckan.. där bilden ovan är tagen.. satt och snackade skit i solen.. as nice! erik ringde! underbart att höra hans röst.. saknar honom! sen har jag hunnit snacka med victor en lång stund också.. telefonen klistrad mot örat senaste dygnet helt enkelt! :) xoxo L. ps. bilden är inte tagen idag.. lånade den från nätet.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar