2009-06-05

konsert i regnet..

orkade resa oss ur soffan alla tre.. jag, agnes och robin låg ju här på rad och hade det bra.. åt lite smågodis och tittade på dodgeball med ben stiller.. vi orkade trots detta fina tillstånd resa på oss och trotsa regnet.. tog på mig min fina grundéns regnjacka och sen tog vi en snabb promenad ner mot stan.. fick fina komplimanger från innovare så klart.. en orange regnjacka.. det gav de tummen upp till.. och en stund senare även åt konserten.. den var riktigt bra.. och bo sundströms energi på scen var smittande.. nu sitter jag och agnes här i soffan och dricker te för att tina upp.. annars så har jag idag avslutat min andra termin av tio.. yeah! 8 more to go! :) så nu har jag sommarlov fram tills på tisdag då jobbandet drar igång.. men det ska bli riktigt nice att komma upp till blomsterlandet och jobba lite.. tilda.. hur är norrland? frida.. en stor kram till dig som kämpade med skolan in i det sista och som bara fick sommarlov en eftermiddag innan det var dags att se till västeråsarna får sin post.. vivi behöver också en kram.. hon ska ju upp och skriva tenta imorgon.. nea får en för hon ligger hemma och mår förhoppningsvis bättre än några timmar sen.. sen får erik en stor kram och en puss, samt ett stort grattis till sommarjobbet. kommer passa dig perfekt! :D imorgon lite förberedelser inför nollningen.. nu sängen.. puss och kram L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar