2009-06-13

filmkväll..

sjukt dålig på att komma ihåg filmer.. fråga mig om en film.. jag vet om jag har sett den.. och har jag sett den så kan jag också berätta vad jag har för känslor kring den.. det vill säga om jag tyckte den var bra, om jag känner mig likgiltig inför den, om jag skulle rekommendera den, om jag tyckte den slutade överraskande.. men du behöver inte vara orolig för att jag ska avslöja slutet.. det kommer jag nämligen oftast inte ihåg.. haha.. sjukt.. jag borde ju lätt kunna se om filmer och ännu en gång skrika när de kommer bakifrån.. :) kvällens film var som ni redan förstått "när lammen tystnar".. får se hur lång tid det tar innan jag inte kommer ihåg hur den slutar.. när lammen tystnar har jag ju sett förut men kom inte ihåg slutet.. det har väl i och för sig gått ca 10 år sen jag såg den.. ibland räcker det att jag stängt av filmen innan jag glömt handlingen eller slutet.. det måste ju vara så att det helt enkelt inte intresserar mig att komma ihåg slutet.. jag menar varför då? vad vinner jag på att komma ihåg det? :P signing out.. L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar