2009-07-05

smultronmuffins..

låter ju fantastiskt.. men jag blev rätt besviken kan jag meddela.. tror jag valde ett dåligt recept.. grr.. jaja..

familjen har återvänt efter en vecka på gotland.. de verkar ha haft det underbart och med sig hem hade de förutom några presenter också en karta med tips på var man kan åka på gotland.. :) nice! bådar gott inför resan som jag hoppas blir av i augusti..

annars har inte så mycket hänt.. igår var jag på mortens tillsammans med tjejligan och käkade middag.. motocross vm i stan så galet mycket folk.. och när jag cyklade hem vid midnatt stod nog 250 pers i kö för att få komma in.. så de var nog glada att jag lämnat plats.. :P

beställt tågbiljett till åhus har jag också gjort.. ska bli nice.. saknar alla.. :)

puss och kram L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar