2010-04-04

påsk: uddevalla-gbg

har helt glömt att blogga under veckan.. jag menar jag har ju koll på vad som händer :P

tjejfest förra helgen. fantastiskt. mycket skratt och lite dans. :)

massa kompishäng. karl-johan. linnea. karl-johan. lotta. linn. lena. berglind. kajsa. emelie. alex. malin..

påsken har jag jobbat och efter stängning igår så satte jag mig i bilen tillsammans med mamma och elsa för att dra till gbg och familjen holmberg.. fantastisk middag och massa snack innan vi somnade i soffan till millenium.. idag har vi gått runt lilla delsjön innan vi hamnade på plantagegatan på lunch.. mycket trevligt!

här kommer ett klipp om bräderna hårdrock.. vilka uddevallaprofiler.. vilka kändisar.. vilka killar. check this out! hahaha. de är ju helt otroliga..

nej men en te hos ode innan sängdags kanske.

en av agnes tatueringar har tagit sig till en kändisblogg tydligen.. :)

puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar