2009-10-16

soffläge..

soffan har intagits. min kropp säger stopp. lägg dig ner. vila.. så då får man vara snäll nog att lyssna om man ska palla med livet fram till veckorna. idag var jag så trött när jag kom hem att jag allra helst bara ville lägga mig ner och grina. ge upp för en stund. dagens sista krafter gick åt till att bli lite arg, och ledsen - att det ska vara så svårt att säga förlåt..

gav iallafall inte upp. blev varma mackor och film i eriks säng.. till dess att idol började vill säga. sen dess har jag legat i soffan. stundtals med datorn i knät. var väl vad jag behövde helt enkelt.

sjöslaget var galet. precis som förra året. och kan knappt förklaras eller ens beskrivas.. men nu tror jag bestämt att jag gjort mitt i det sammanhanget. andra och sista gången.

nu blir det sängen. sova. morgonplugg (på en lördag=inte helt ok!) med tilda innan det blir tuna park med en handikappad ida som behöver komma utanför dörren och sitt hem :D

have a nice weekend.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar