2009-08-23

fotonörd..

jag har varit lite fotonördig i långa perioder enda sen jag fick min första kamera i 8-års present.. och visst har det hänt lite på kamerafronten sen dess..

såg på hem och lycka om ett erbjudande att få en gratis fotobok skickad till sig.. helt underbar idé ju! :D läs mer här..

själv har jag alltid fått en känsla av att det verkade både svårt och dyrt att få till en snygg fotobok.. men så fel man kan ha! :D som student är det ju ofta ekonomin som måste hamna först tyvärr.. och en fotobok behöver inte gå på mer än 89 kr.. (ingenting jämfört med vad jag hade tänkt mig).. och sen laddar du ner en programvara (gratis) i vilken du designar din bok och sen skickar iväg.. (och hur svårt kan det vara.. har man lyckats hanka sig fram på photoshop så ska man väl klara detta).. och två veckor efter att du skickat iväg det antingen genom att ha laddat upp albumet på deras hemsida eller bränt ut det på en cd och skickat iväg det så har du ditt alldeles egendesignade albumet i handen! :)

själv ser jag redan fram emot det.. efter att ha surfat runt på sidan så inser jag också att möjligheterna är oändliga.. åh jag vet inte ens var jag ska börja.. kokbok kanske..? åh, jag blir lycklig av bara tanken.. eller en fotobok på alla närbilder jag tagit under årens lopp.. eller en med fotominnen från sommaren 2009..

nu ska jag fortsätta drömma mig bort.. gå igenom lite bilder och alternativ kanske :P

puss och kram L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar